Wednesday, April 3, 2019

Ka poipoia

Ka poipoia


Ka poipoia ahau, i te pō marino e...

He korowai o te atua, ko taku whare okioki.

Tērā ngā whetu korikoriko, te marama tai ahoaho

Hei hoa mōku i te poho, o taku whare okioki.

He kapua, i te ikaroa mōku mō, aku taka-hanga

Hei hoa mōku i te poho, o taku whare okioki.


Kaiwaiata - [Nā Rob ruha]

I rest in the calm, still nightThe stars and the sky act as the cloak of God and becomes my place of rest.
The sparking stars are out, so is the full moon.They become my companions in my house of rest.The clouds in the Milky Way are showing me my pathway.They become my companions in my house of rest.


No comments:

Post a Comment

Me Tangi

Me tangi ake a Ranginui Kia mahora ki matanaonao Kia ahu atu ki ngā kōpiri o Matariki Ko te huinga o ngā apa wahine He pukepuke maunga Kua ...